Under veckorna 46 – 47 genomfördes ett plattformsbyte i anslutna fastigheter hos Akademiska Hus i Luleå och Stockholm, det är nu slutfört.
PROBLEM MED DINA BREDBANDSTJÄNSTER?
Prova att starta om din utrustning.
Det gör du enklast genom att:
1. Dra ur strömkabeln ur din tjänstefördelare, TV-box och telefonidosa
2. Vänta 10 sekunder
3. Sätt därefter i strömkabeln igen
Om du fortfarande upplever problem med dina tjänster efter att utrustningen startats om, kontakta din tjänsteleverantör för felanmälan.
TILL DIG SOM IDAG INTE HAR EN AKTIV BREDBANDSTJÄNST
Oavsett vilken lösning du har idag på bredband, telefoni och TV så är du välkommen att titta närmare på utbudet i Open Universe öppna nät. Jämför! – Du kanske kan få en snabbare hastighet till ett billigare pris eller ett utökat TV-utbud. Vi har hastigheter upp till 1 Gbit/s och många olika leverantörer och paket att välja bland.
När er adress har flyttats över till den nya plattformen kan du beställa tjänst via openuniverse.se/oppetnat/
Där finner du alla våra olika tjänsteleverantörer som erbjuder bredband, TV och telefoni, du gör dina val utifrån dina behov.
Önskar du hjälp med din beställning kontakta vår kundtjänst på 0770-82 55 55.