navigate_beforeSe fler nyheter

14 september 2016

Viktig information till kunder i Åkersberga och Österåker

Under vecka 36-41 migrerar vi över kunderna i Åkersberga och Österåker till Open Universe platform.
Vilken vecka just din adress migreras aviseras via brev.

 

Under vecka 36-41 migrerar vi över kunderna i Åkersberga och Österåker till Open Universe platform.
Vilken vecka just din adress migreras aviseras via brev.

Koppla in din utrustning enligt vår kopplingsguide.

Supporthjälp
Eventuella driftstörningar påverkar alla dina tjänster via fibernätet t.ex. bredband, telefoni, TV samt tilläggstjänster. Om driftstörningen kvarstår vänligen starta om er utrustning. Det gör ni enklast genom att:
1. Dra ur strömkabeln ur  din fiberbox/tjänstefördelare, TV-box och telefoni-dosa
2. Vänta 10 sekunder
3. Sätt därefter i strömkabeln igen

Om felet kvarstår efter att utrustningen startats om, felanmäler ni till den leverantör av den tjänst som slutat fungera. Felanmälan måste ske direkt till leverantören så vi får in rätt information rätt väg. Kontaktuppgifter till din leverantör finner du på din faktura, respektive leverantörs hemsida eller under respektive logga på http://www.openuniverse.se/tjanster-leverantorer/